Påsk? - Jag har en hemlighet..

Publicerad 2013-03-30 19:50:04 i DöKiiing-jemiax,

Haha, va? Är det påsk? Det har jag inte ens tänkt på.. Idag har vi åkt skidor. Jag vet inte riktigt vad som hände. Men ena stunden var jag as arg och andra stunden skrattade jag HELA tiden. Jag kunde ärligt inte sluta skratta... Jag åkte runt och sjöngt Fallen Angels - Black Veil Brides. Varenda gång jag sjöng den så slog min syster till mig och nu har jag blåmärken på hela armen typ.. Haha.. Jag måste erkänna en sak. Jag stalkar Black Veil Brides! Det är typ sjukt. För att jag hatade dom. Sedan älskade jag dom och sedan svor jag på att aldrig mer älska dom. Men jag kan fan inte sluta lyssna på dom och kolla på intervjuver med dom och typ kolla på dom hela tiden. Så det är typ det jag har gjort hela veckan stalkat dom. Min syster, min kusin och min pappa har lust att kasta ut min dator eftersom att jag bara sitter och kollar på dom. Eller ja... Jag kollar bara på Andy typ. Han är as rolig i alla intervjuver :) Så, nu fick ni veta min hemlighet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela