♥Hellluuuu..

Publicerad 2013-02-26 18:44:45 i DöKiiing-jemiax,

Färga håret snart! Eller kanske inte så snart. Inte idag, jag ska färga håret i helgen! Yay! Jag ska bli blond igen! Känns lite konstig och ganska läskigt. Jobbigt. Men det är ju bara att färga tillbaka om jag inte blir nöjd med det. Har inte varit blond på hur länge som helst. Sist jag var blond var sommaren 2011 och det var inte så kul. Men jaja. Jag gillar att vara mörk ju. Men aja, nu har jag ju köpt färgen så ja. Jag ska bleva av håret och sedan färga det ljust. För jag kan inte bara färga av det för det kommer nog bli orange när jag har gjort det eftersom att jag var varit rödhårig. Japp, så det blir lite jobbigt. Vi får göra om det massa gånger! Så därför ska vi göra det på helgen och inte när det är skola. För då kanske jag går till skolan med orange hår. Eller om jag kanske fortfarande är sjuk så kan jag göra det på torsdag om jag inte ska till skolan på fredag.♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela