en sak ni inte vet om mig.

Publicerad 2013-02-26 19:34:13 i DöKiiing-jemiax,

Detta tycker jag inte om att prata om. Inte med någon och inte skriva det till någon. 
Jag har komplex över hela min kropp. Eller, jag har haft komplex över alla delar på hela min kropp. Jag är aldrig nöjd och kommer aldrig vara. Därför slutade jag äta allt som går och äta. Jag slutade med det i 5an. Just nu har jag komplex över allt. IGEN. Jag har ätstörningar och något annat. Jag vet inte.. Men jag tror att jag fortfarande har magkatarr eftersom att min mage låter fast att jag inte är hungrig och det gör ont. Så ont att jag inte kan vara i skolan eller hålla fokus på det jag ska. Jag spyr varenda dag. Hela tiden. I skolan. Hemma. Nu har min mamma tröttnat på detta så hon tar kontakt med allt och alla. Nu är jag på sjukhuset eller på någon ätstörnings sak hela tiden. Jag börjar bli trött på all denna skiten nu. Men jag har insätt att detta är mitt liv. Jag är en tjej med komplex och hatar att äta. Mat är det äckligaste jag vet. Så är det bara. Ursch! Jag mår illa när jag ser folk äta och det får mig att må dåligt. Blir äcklad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela