♥Jag älskar er♥

Publicerad 2012-09-30 18:51:58 i DöKiiing-jemiax,

♥Hejjjj♥ 
 
Idag skulle jag göra massor med saker. Jag gjorde typ alla. Men jag var ju på kalas och jag visste inte att jag skulle det så jag gjorde inte allt så super bra. Men nu sitter jag här och bloggar på en dator som kan fungera tills jag får hem min nya macbook air som är i skolan. Kanske kan ta hem den på fredag. Så sjukt glad över det. :) 
 Så sedan när den är hemma och jag har fått min kamera och min blogg design blir klar så kommer jag försöka få så sjukt många läsare och försöka göra bloggen stor. Men nu kan jag inte det blir jobbigt med en dator som inte fungerar. Yooooooohooo! Puss och kram på er då! ♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela