spytt - shoppat.

Publicerad 2012-05-29 21:24:38 i DöKiiing-jemiax,

Hejsansvejsan! :D <3
Idag så ringde jag mamma i skolan och sa att jag hade spytt! Jag sa att jag inte vill hem men hon tvingade mig.
Men jag var pigg och lite sådär.
Sedan sa jag att jag inte ätit på flera timmar. Då åkte vi åt och till trollhättan!
Där shoppade vi medans jag hade super ont i huvudet.
Imorgon ska jag vara lagledare i skolan på ''kamratstödjardagen''

Det pinsamaste som hänt på den dagen var att jag kissade på mig framför en as söt kille! MEN JAG VAR LITEN DÅ!!!

min mobil är cp så jag får lägga ut bilderna i morgon! :)

Kommentarer

Postat av: Spystina

Publicerad 2012-05-30 07:02:44

Hej ha en bra dag.

Postat av: Felicia <3

Publicerad 2012-05-31 07:10:30

Haha, Lycka till då:)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela