blogg.se/sommarlov/liseberg.

Publicerad 2012-06-13 11:30:52 i DöKiiing-jemiax, Nöjen,

Hejsan! Jag vet inte om det bara är jag som testar blogg.se's nya sak! Men den är skit ful och man fattar inget. :( 
kommentarerna är ju as fula! :'( sjukt besviken på blogg.se! :/ 

MEEN! Igår var jag och henny och mimmi på liseberg! :D
Jag åkte dit med Mimmi och sedan träffade vi henny och det var helt typ as kul! :D 
Jag VÅGAR åka ALLT på liseberg! :D Så om ni vill åka och har kompisar som inte åker något. RING MEJ! :D 
HADE VÄRLDENS BÄSTA DAG! :D OCH NU HAR JAG SOMMARLOV! Men det kommer bli tränings läger för mig i sommar. :/ Ska inte feta som jag brukar! Nu blir det att bli stark! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela