Hejdå igen.

Publicerad 2013-04-09 15:56:45 i DöKiiing-jemiax,

Halloj! Jag vill bara säga hejdå igen! Detta blir mitt sista inlägg på ganska länge! Jag lovar att komma tillbaka till denna bloggen.. Någon gång. Om ett halvår.. Kanske ett år.. Jag vet inte.. Det beror på :) Jag kommer inte tillbaka hit för en jag är tillbaka i mig själv. Svårt att fatta va? Jo, jag vet. Jag har en annan blogg sålänge. Men om ni ska gå in på den.. Var kom ihåg. Där skriver jag som jag vill. Hur jag känner och det ska inte vara någon ''glad'' blogg. Jo, om jag är glad. Visst.. Såå jag slutar med en bild och denna fina videon. 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-10 17:22:43

Kan jag få veta vad din nya blogg heter? Snälla svara! Du är min förebild<3

Svar: Okej! :/ juliaaabrahamsson.blogg.se
Julia Abrahamsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela