HEMSK SAK! Lilla myy! ;(

Publicerad 2012-06-30 22:59:29 i DöKiiing-jemiax,

Hej! Nu efter jag duschat skulle jag kolla om kaninerna hade mat och vatten! DÅÅÅ! Hände det hemska! :// Det finns en bräda så att kaninerna inte ska kunna hoppa över och äta ihjäl sej på mat! När jag kommer in så har lilla söta Myy hoppat över brädan som är typ en meter och dom är typ 2 decimeter på alla håll. Så när jag upptar dörren då så ligger lilla Myy där och jag tror hon är död för vem som är 2 decimeter kan hoppa 1 meter? SÅÅÅ jag bah! NEEEJ! Sen så skuttar hon till men som en liten hund och ställer sej på mitt ben och jag tar upp henne och typ dör av att jag vart så rädd! Åhh! Så jag fick såklart flytta ut all mat och allt så att hon inte äter ihjäl sej undernatten! Men nu undrar ni säkert om hon är helt okej och ja , hon är helt okej! Men jaja. Så om hon hoppar över på något konstigt sätt så finns det ingen mat där ! Åh! Förlåt för ett långt inlägg! Men jag ville att ni skulle veta! Jag blev så sjukt rädd! :// Men tänk om hon hoppar över igen! Då jag hon inte komma in igen! :/ Men hon kan inte smita som tur är! åhhhhh! Så rätt nu med! ://

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2012-07-01 08:45:29

Vinnarna av veckans blogg är nu dragna,kolla om du vann och om inte var gärna med igen!:D
Länk:http://anneliih.blogg.se/2012/july/veckans-blogg.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela