Musik

Publicerad 2012-07-05 13:56:35 i DöKiiing-jemiax, Musik ♫,

är justin bieber så himla ful? Nej , han är skit söt ju. Jag vet att jag skriver kanske lite mycket om honom. 
Det är inget fel på honom! :/  Jag menar , vad men har för stil spelar la ingen roll om man gillar honom? 
Jag gillar massa olika saker , asso musik. För mej är det något jag lyssnar på när jag är ledsen eller så är jag så glad att jag tar en glad låt och då kanske jag tar justin bieber. Om jag inte är glad och inte är ledsen kanske jag  bara tar någon liksom. Jag brukar lyssna på låtar för att få ut olika känslor. Tyyyp. Det är ju en as stor sak om man ska gillar bieber eller inte. Nu säger jag detta. JAG JULIA ABRAHAMSSON GILLAR JUSTIN BIEBER! Ja. Men jag älskar ju dead by april och alla andra saker. Men asso det är ju så himla stort om man gillar honom eller inte så visst jag är lite omogen nu men asso , så är det. Justin bieber. Jag ska FÖRSÖKA köpa biljetter till hans konsert i sverige. Japp , så är det. Jag som har gillat allt annat en Justin ska försöka köpa biljetter till han. För jag gillar honom! Vad alla nu tänker säga. Ja. Så är det. 
Säg vad ni vill! Vet ni? det roliga är att nu sitter jag och lyssnar på dead by april - Carry me. Så vad ni säger och vad mina kompisar säger om detta skiter jag i. Ville bara skriva detta. ByeBYE! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela