Pappa 36

Publicerad 2011-07-27 12:54:16 i DöKiiing-jemiax,

Grattis underbara pappa
Hejsan ,  idag fyller pappa 36 år ! Klockan 5 kommer det gäster och på morgonen så sjungde mamma för han men jag sjungde inget  , bara gick bakom mamma  ! Men vet ni nu måste jag ta på mej och leta efter kläder som alf kan ha på sej , när gästerna kommer . Alla ska ju faktiskt vara fina !
Och jag måste bestämma om jag ska ha kläning eller byxor med hängslen ni kanske inte hinner kommentera innan jag tar på mej det , men ni kan väl rösta endååå .
Grattis underbara pappa.
Det finns ju bättre men jag hade ingen som han såg så glad ut på och dom flästa var mamma med på .
Ha det så ballt nu då .

Kommentarer

Postat av: Emma♥

Publicerad 2011-07-27 13:06:22

Byxorna :)

Postat av: Erica♥

Publicerad 2011-07-27 13:06:37

Byxorna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela