Jobba - Träna - Träna - Ut med vovven - Träna kaninen.

Publicerad 2013-03-24 11:49:19 i DöKiiing-jemiax,

Om 10 minuter ska jag åka och jobba. Super roligt. Eller inte. Fyfan vad jag hatar det. Aja, jag vill ha pengar. Efter att jag har jobbat ska jag åka hem och byta om till träningskläder och dra ner och spela badminton. Sedan ska jag ut och springa med vovven. Just det! Jag ska träna kaninen också. Hon har inte tränat på flera månader nu. Hoppas hon fortfarande kan hoppa. Men aja, nu ska jag jobba. Kanske blir ett mobilinlägg senare. Kanske när jag ska spela badminton eller något. Hoppas ni får en bra dag! :*

Kommentarer

Postat av: F E L I C I A

Publicerad 2013-03-24 12:06:26

vart ska du "jobba" på?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela