Frågor och svar!

Publicerad 2013-02-24 21:53:00 i DöKiiing-jemiax,

Personligt:

1. Ditt fullständiga namn? - Julia Monica Ewa Abrahamsson

2. Korrekt ålder? -  13 och 2 månader och 9 dagar! 

3. Smeknamn? - Har inget vad jag vet. 

4. Vart bor du? - Lilla edet. 

5. Vad gör du på fritiden? - Musik, är med kompisar.

6. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Jag vet inte. En ful jävel. 

7. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - Allt, komplexas över allt.

8. Vad är du mest nöjd med? - Mina ögon? 

9. Vad har du för uppfattning om dig själv? - Jobbig.

10. Vad vill du jobba som äldre? - Har typ 20 saker jag vill göra.

11. Hårfärg? - Jag är blond men nu är jag svart hårig med världens utväxt.

12. Ögonfärg? - Blå-gröna

13. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? -  Jag vet inte. Om ni vill veta något är det bara att fråga.

14. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Nej.

15. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Mycket.

16. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Fixa håret och sminka mig. 

17. Någon vana? - Massor.

18. Lyckotal? -  18! 

 

Specielltvänner/folk:

19. Vad heter din bästa vän? - Har fler, men några är Moa, Mimmi, Ella, Nora.. Bla,bla..

20. Hur många nära vänner har du? - Många.

21. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Neeeeeej.

22. Vet många personer vem du är? - Haha, inte vad jag vet.

23. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Nä?

24. När var du senast med någon kompis? - Måndags.

25. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Ja. Eller. Typ. Kanske. 

26. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Ingen aning.

27. Vem sov senast hos dig? - Ella.

 

Romantik:

28. Vill du ha ett förhållande? - Vem vill inte? 

29. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Äldre. Haha, yngre.. 

30. Är du kär? - Som in i helvete! 

31. Tycker någon om dig mer än som vän? - Pft.. Jag vet inte. Kanske. 

32. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - JAJAJAJAJAAAA! 

33. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Hur långt går det? 

34. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Tyvärr, ja.

35.Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Men vafan? Ja? 

36. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - JAHAAAAADUU! 

37. I din klass? - Nejnej.

 

Från kram till sex:

38. Har du kramat motsatta könet? - Hihi, nej du vet. Jo det har jag.

39. Har du någon gång bara velat gå fram och krama någon? - Som fan.

40. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - Ja?

41. Har du pussat någon i motsatta könet? - Jaaaa.

42. Har du pussat någon i medsatta könet? - Mamma?

43. Har du pussat den du tycker om? - Den jag tycker om nu? 

44. Har du pussat någon inför folk? - Ja.

45. Kysst någon inför folk? - Ja.

46. Hånglat inför folk? - Ja.

47. Hur många har du hånglat med under en kväll? - Räknar inte.

48. Vem är ditt bästa strul? - Ja duu.. Ingen aning.

49. Och vem är ditt senaste? - !!!!!!!!!!!!!

50. Ditt snyggaste hångel? - Haha! 

51. Skäms du över att hångla inför folk? - Nej.

52. Haft sex med någon på offentlig plats? - Nää.

53. Haft sex överhuvudtaget? - Nä :/ 

54. Hur gammal var du första gången? - 

55. Hur gammal vill du vara första gången? - 

56. Blivit dumpad efter sex? - 

57. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - tihi.

58. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? Hejhej!

 

 

Tankar & skit:

59. Har du någon fobi? - Massa saker! 

60. Har du någon allergi? - Ja! 

61. Vad tänker du på innan du somnar? - En kille.

62. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - Kläderna den har på sig.

 

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!

63. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Vet inte.

64. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - mysig kväll med killen.

65. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Man är dum om man säger killen. Bästa vännen går alltid först.

66. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - vet inte.

 

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!

70. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -

71. Vad kommer först, tjejen eller träningen? -

72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -

73. Runkar du regelbundet? -

 

Vad väljer du?

74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - icke oskuld med ålder 13-

75. Vänskap eller förhållande? - Beror på vem? 

76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - Går inte att välja.

78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - Underkläder

79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 13

 

Skulle du?

80. Kunna byta liv med någon? - Det är min önskan.

81. Isåfall vem då? - Den som vill.

82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Inget.

83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Skulle inte komma tillbaka till skolan igen.

84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - JA! 

85. Kunna sova ute på vintern? - NEJ! 

86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - Nej, inte utan vänner och killen.

87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Jaaaaaa...

 

Klädstil:

88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - Kanske.

89. Vad klär du dig i oftast? - Jeans, tröja? 

90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - ALLTID.

91. Klär du dig dyrt? - Vet inte.

92. Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller något annat? - Vanligt antar jag. Hoppas jag.

 

Senaste 48 timmarna har jag?

93. Pussat någon? - Jag är sjuk.

94. Kysst/strulat med någon? - Jag är sjuk.

95. Haft sex? - Jag är sjuk.

96. Fått en kram av en helt okänd? - Jag är sjuk.

97. Ringt någon? - Ja.

98. Blivit uppringd? - Ja.

99. Funnit kärleken? - Alltid.

100. Kollat på google? - Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela