frågor och svar.

Publicerad 2013-03-31 17:07:04 i DöKiiing-jemiax,

frågor och svar. 

1. Fullständigt namn- Julia Abrahamsson
2. Ålder? -
 13
3. Vart bor du?
 Lilla edet/Göta
4. Bor tillsammans med?
 Mamma och pappa.
5. Färg på ditt hus? Grönt typ.
6. Hus eller lägenhet? - lägenhet

7. När är du född? 15 Januari

8. Klass? - Va?
9. Vilket år tar du studenten? - ingen anning  
10. Något jobb? - ah.  
11. När gick du upp i morse? – 10:42
12. När ska du sova? - det vet jag inte.
13. Duschat idag? ja
14. Kramat någon idag?- ja

15. Pussat någon idag? -
 nej..
16. Vad har du ätit idag? - inget.
17. Dagens klädsel? – Höhö, jag har kläder på mig.
18. Dagens smink? - Som vanligt.
19. Dagens sötnos? - Mimmi.
20. Dagens roligaste? - Vem bryr sig? 
21. Har du många vänner? - ah.
22. Hur många har du kysst?- Ränkar inte.
23. Vem kramade du senast? -  Min syster <3
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen
27. Har du pojk-/flickvän? -
 a.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma tror jag.
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Nora
31. Film? - ?

32. Låt? -
 vet inte.
33. Mat? - inget.
34. Dryck? - vatten? 
35. Färg? - Svart? 

37. Stad? -
 -
38. Land? - Sverige eller va? 
39. Ämne i skolan? - musik
40. Människa? -ja?
senaste:
41. Personen du tänkte på? -
 Jag tänker alltid på samma person.
43. Gången du spydde? – för ungefär en halvtimma sedan.. Eller en timma.
44. Gången du grät? - I förrgår.
45. Pizzan du åt? - vet inte, när jag var med Ella, haha.. Jag äter aldrig pizza med annars. Bara med Ella.
46. Gången du var i Göteborg? - Längesedan.
47. Gången du var i Stockholm? - aldrig varit där.
48. Gången du var full? - Jadu... 
49. Gången du var hög? Aldrig.

50. Gången du var kåt? -
 ? 

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - SVART
52. Hund eller katt? - HUND
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Ute.
54. Tvspel eller datorspel? – jag vet inte. Beror på.
55. Singel eller upptagen?  Upptagen? Har jag inte redan svarat på det? 
56. Hångla eller ha sex? - hångla.
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppragad.
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Vet inte. Big Brother tror jag.
60. Blont eller svart hår? - svart
61. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa, gröna?
62. Choklad eller lakrits? – Vet inte.
63. Göteborg eller Stockholm? – GÖTEBORG
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger. 
65. Coca cola eller fanta? - Coca cola tror jag. Dricker aldrig fanta.
66. Pizza eller kebab? - HATAR KEBAB! 
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - älskas  
69. Leva eller dö? - Dö

antal:

70. Personer du älskar? - Massor.
71. Personer du hatar? - Hatar ingen.
72. Gånger du varit full? - mm..
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? -
74. Glassar du ätit på en dag? - ?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? vet iiiinnntteeee..
76. Gånger du haft minnesluckor? - typ hela tiden.
77. Gånger du varit hög? - VAR INTE DEN FRÅGAN NYSS?
78. Personer du saknar just nu? – ingen.

79. Gånger ditt hjärta brustit? - ojoj.
vem:

80. Vill du kyssa nu? - Dig.
81. Ska du träffa imorgon? - ingen.
82. Sjöng du senast för? - min kusin och min syster. 
83. Hade du senast en msn-konversation med?
 nora.
84. Spelade du tvspel med senast? -
 min bror?
85. Vill du ta med på resa nu? - han.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - SÅ MÅNGA.  
87. Förtjänar att dö? - ingen som inte vill dö.
88. Är söt? - Jag? nej? 
89. Vill du sova jämsides med i natt? - han.
vad:
90. Gör dig glad? - Duuuu.. 

91. Gör dig ledsen? - 
allt
92. Vill du helst göra nu? - sova
93. Önskar du att du slapp göra? - LÄXOR.
94. Vill du ha nu? - Dig.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
  Han.
96. Längtar du till? - Att livet ska börja på riktigt.
97. Tycker du om dina betyg? - HAHHAHAHA.. 
98. Ångrar du i ditt liv? -
 Ja.
99. Är det bästa som hänt dig? Han.
100. Hur mycket är klockan? - 17:06

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela