Sälen♥

Publicerad 2012-11-29 17:53:07 i DöKiiing-jemiax,

Hejhej! Just nu sitter jag i bilen. Som jag kanske inte sagt, men jag ska till sälen nu och jag kan inte säga vilka som ska med. Dom är anonyma.. Hehe. Men jag kan säga att min hund ska med.. Hoho. Känner att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. Jag är typ i trollhättan nu. Det tar ju typ 5-6 timmar till sälen. Så jag kommer sitta här med min dator. Fast jag kommer ju inte sitta med den i 5-6 timmar. batteriet kanske håller 3 timmar till. Det står 6 timmar. Men det tror jag inte på. Jag ska ju göra massa saker på datorn så det går nog inte. Men jaja. 3 timmar kanske. Om den håller i 6 timmar så blir jag överlycklig! :) Jag är sjuk idag och gick inte till skolan. Men i morgon är jag ledig från skolan. :) Nu tycker jag att jag har skrivit lite mycket. Eller kanske inte så mycket, men jag orkar inte skriva mera nu. Hejdå. :) (har ingen bild) 
 

Kommentarer

Postat av: Mimmi Eriksson As Milae

Publicerad 2012-12-03 19:29:02

gonna miss u! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela