övernattningen-hemma hos farmor.

Publicerad 2012-03-31 22:48:06 i DöKiiing-jemiax,

Hej!
På övernattningen så hade vi så himla roligt! Jag trode jag skulle dö när Niko lämnade mig på kullen helt ensam.
Eller när vattenbalongerna eller ja , haha , omg eller när jag och veronica var ensama när alla kollade på film..
Eller när alla killar ( dom normala ) följde efter oss.. Tror jag kissar på mig eller när vi körde sanning eller konka och Niko fick puss mig på mitt hår ( som tur var.. Att det var håret och inget annat. )


Idag hos farmor så var jag med sanna vi spelade fotboll och skrattade och massor gick till grillen och lite sådäär!
Var hemma hos henne!
Haha detta måste ni läsa..

det låter lite i skogen där vi var.

Sanna- det är nog en katt..
Jag-Ja..
Jag- Nej , vänta.. Det är en röd sak.
Sanna ser den.
Sanna - SPRING FÖRRRRRRRRRRRFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAANNNN!
Julia - okeej
Julia stannar och säger
Julia - men det är ju en fasan...
Sanna- men spring ffffffööööööööörrrrrrrrrrrrfffffaaaaaaannn!
Julia- Okej..
Sanna: vi springer hit!
Jag stannar.
Julia: upp häär??
Sanna : jaaaaaaaa! Spring bara..
haha...
Men ja sedan så har jag varit med Alicia och ja JAG har klippt farfar.
Och farfar skrämde hos as mycket..Men det kan jag inte säga...

Kommentarer

Postat av: Sandra Dagh

Publicerad 2012-04-01 10:30:41

Hoppas att du sovit gott! Men vad gör du? :D

Postat av: Anneli

Publicerad 2012-04-01 11:01:21

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela