Idag vaknade man 13:44.

Publicerad 2012-12-31 15:49:00 i DöKiiing-jemiax,

Hejhej! Idag är det som alla andra dagar. Jag ska gå upp klockan nio men vaknar jätte sent. Igår var jag vaken en timma senare än vad jag har varit dom andra dagarna på lovet och då vaknade jag en timma senare. Så sjukt irriterande! Men tack för att ni som har läst och läser min blogg dessa åren! Det har varit jätte roligt att blogga och när man får kommentarer blir man jätte glad om det inte är för alla dåliga och tråkiga kommenarer! Men annars är det jätte roligt att blogga och kommer fortsätta! Vill tacka alla som finns där och stöttar mig! Mimmi, Ella, Moa, Nora, Ameera, Elin, Ida, Mathilda och Mathilda och alla andra som jag inte kommer på nu! 
Tack för att ni finns och gör varenda dag bättre att leva! Tack för detta året! Det har varit jätte roligt och jag har lärt känna så många nya! Ett år att minnas! Ett pinsamt men ändå roligt år. Väldigt jobbigt och ledsamt. Men nu är detta året över och hoppas på att 2013 blir mycket bättre! Att allt kommer bli bäst! :) 
Vet ni? Detta året har jag börjat tro på mig själv! Nästa år kommer jag inte tillbaka till skolan som den tjejen som är tyst i samlingen! Jag kommer tillbaka som den tjejen som vågar stå för sig själv och prata i ringen! 
Som nu... Om jag inte trodde på mig själv... Skulle jag aldrig lägga ut denna osminkade bilden på mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela