Detta vet ni inte om mej - tror jag.♥

Publicerad 2012-08-31 20:30:54 i DöKiiing-jemiax,

1. Jag älskar att vara ensam med en äkta vän. ( Såklart kan jag ju ha mera än en vän..) 
2. Jag hatar när folk inte lyssnar på mej så jag måste säga om. ( kan leva med att vissa inte gör det. ) 
3. Jag gillar inte godis. 
4. Jag äter inte kött.
5. Jag är sjukt rädd för att bada. 
6. Jag ÄLSKAR Nycklar. 
7. Jag älskar mimmi eriksson.
8. Jag är suuuper käär.
9. Jag skulle kunna gå ut och gå nu. Men kan inte
10. Jag älskar ELI♥ ( det vet ni ) 
11. Jag skulle kunna gå fram till killen jag gillar och säga. - Jävlar vad jag är förälskad i dej. 
12. Jag vill ha min macbook nu. .nu.
13. Jag älskar att göra bra saker. 
14. Jag spelar gitarr ( håller på att lära mej. Kan bara 20 låtar tror jag. ) 
15. Jag spelar piano ( spelar hemma. ) 
16. Jag vill bli 20+ och ha egna barn. 
17. Jag vill sova.
18. Jag sädar mitt rum nu. 
19. Jag blir lätt kär. 
20. Jag Jag Jag Jag Jag Jag Jag.... ÄLSKAR MIN SKOLA... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela