Kändis snack!

Publicerad 2012-06-13 12:32:07 i DöKiiing-jemiax, Jemiax-kändisar ,

Vet inte vad jag ska göra..
Jag ska säga helt vad jag tycker nu OKEJ!? ja bra okej.
 
Ulrik Munther. - Alla vet att jag älskar honom om man läst min blogg... Ja , jag kan tycka några låta låter lite roligt men asso dom håller ju på och ändrar rösten på han för i verkligheten är det så jävla fin!
 
Justin Beiber. - Ett ord , tönt. Nej , men ärligt vadå ''baby baby åhhhhh'' Han är super söt men ärligt!? hans låtar. Vad är det dåå!??? Men jag har inget i mot den killen.. Men jag gillar 2-3 låtar. Han är ur söt.
 
Dead by april.- Jag tycker att dom är super bra! Men vissa låtar är jobbiga och lite för mycket gullig liten röst liksom. Men det är dom bästa i hela världen. 
 
1d.- omg. Nej , dom hatar jag. Inte min grej. Hatar verkligen sådan musik och allt. ( förlåt till er som gillar dom ganska många av mina kompisar gillar dom.)

Det var vad jag tycker om detta. 

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela